torsdag den 1. oktober 2009

se her ( heidi)





hej
rigtig længe siden jeg har blogget,men nu må jeg se om jeg ikke godt kan kome igang igen....
selv om jeg går hjemme på basel, kunne mit døgn godt bruge nogle timer til...'
Var nede ved Heidi Fru nielsen i går og vi fikhummere mums siger jeg bare, vi spiste næsten 2 kilo :0)
vi skulle selvfølgelig scrappe som altid og vi var bare effektive, selv om vi kom sent igang..
jeg fik lavet omkring 10 julekort til kassen nogle skal lige pyntes lidt mere og 1 fødselsdags kort på bestilling,,
så lidt blev det til..
i morgen kommer heidi herop og så står den igen på hygge og scrap :0)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. De er bare blevet super flotte, mon ikke jeg skal lifte dem. Godt du fik dem sat på bloggen. I får da vist scrappet en hel produktion. Gid jeg harve tid og energi til at deltage. Hyg jer rigtig meget.

    SvarSlet
  2. wawww skatter - du har ski noget på bloggen - flotttttttttt ;o) Ja for hunden da vi fik lavet noget igår, glæder mig til i morgen ;o)

    SvarSlet
  3. Nææh hvor er de altså blevet fine, jo flere julekort i andre får lavet jo mere fortryder jeg jeg har sagt jeg ikke vil lave dem selv i år, men der er jo heldigvis tid endnu :-)

    SvarSlet