fredag den 7. august 2009

2 nye kort



Fik lige lavet 2 kort her over middag.. mine svigerforældre har bryllupsdag og min pap nevø bliver 13
idag, så syntes lige de skulle heve et kort med... de er lavet af rester jeg lige fandt, dem har man jo
efterhånden mange af.. :0)
nå men den her weekend kommer manden og mig ikke til at sidde lårene af hinanden... han er hos en
kammersjuk idag og skal i tivoli hele dagen i morgen med den store tøs.. og om aftenen er det min tur
skal på hygge tur med Heidi (fru nielsen) Hvis vejret er godt skal vi have pizza og til Lars Lilholt, ellers
tager vi på Jensens bøfhus og scrapper til vi ikke kan se noget mere.. (håber måske lidt på regn :0) hi hi)
ej Lilholt er også altid god...
ungerne sover og reklamerne er kommet så vil sætte mig i sofeén og nyde roen, og nok gå tidlig i seng
god weekend til jer der læser med.... :0)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Fine kort du har lavet. Synes det er så godt at du også får lagt dem på så vi andre kan se.

    Håber i får en kanon tur i byen eller hvad det nu bliver til. Synes jo i skal luftes ;o)

    Rigtig god weekend til dig og dine

    SvarSlet
  2. Fine kort du har lavet... og hvor er de bare gode de billeder af dine børn, lærke ser godt nok lidt forfærdelig ud med de skoldkopper, men frisk på det hele :-)

    SvarSlet