mandag den 20. juli 2009

Læsø

Vi er på ferie på Læsø i den her uge.. er 11 mand afsted... vi er med nikolaj´s mor og far og hans bror og hans børn..
det vil sige Nikolaj og hans bror tog hjem søndag aften og kommer igen i morgen aften,
de har et skralde job hvor de kører et sommerhus område på 2 dage og er totalt smadret bagefter.. de møder så kl 0200 i nat for at komme herover i nogenlunde ordenlig tid...
Glæder mig nu til de kommer for alle børn er total umulige og Lærke har skoldkopper, Thilde havde i sidste uge så godt nok at hun også fik det...
Ville nok ønske at jeg bare havde taget lidt med til noget scrap, kunne jo godt lige sidde om aftenen når ungerne sover og lave lidt kort :0)
I morgen håber vi på lidt bedre vejr, så skal de unger bare køres trætte :=0)
kan desværre ikke lige sætte et billed ind , så det må komme når jeg kommer hjem

rigtig god uge til jer... SCRAP lige lidt for mig :=0)

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie til jer alle og god bedring med lille pigen.

    SvarSlet
  2. glæder mig til at høre om Jeres tur - og du har vel husket tage billeder til scrap ;o)))

    SvarSlet